Velkommen til min blogg

Jeg er en helt fersk blogger som gjerne vil gjøre bloggen min bedre. Er det noe DU mener jeg kan gjøre skriv det inn som en kommentar under et av innleggene:) PF Takk

lørdag 23. oktober 2010

Huset mitt:)



Etter "sterkt" press legger jeg inn noen bilder av huset mitt:
Det første bildet er tatt rett før rivingen startet. Altså etter brannen, det kan virke som det ikke er skadet men jeg skal legge ut noen bilder fra innsiden senere:)
Det andre bildet er tatt under riving når bare grunnmuren står igjen:)
Det tredje bildet er tatt like før jul 2009 jeg flyttet inn 12.01.10 akkurat et år etter brannen. Jeg har desverre ikke noen bilder av huset pr i dag. Men jeg kommer til og legge ut bilder av interiør osv noe senere, da vil jeg prøve og få tatt et nyere bilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar