Velkommen til min blogg

Jeg er en helt fersk blogger som gjerne vil gjøre bloggen min bedre. Er det noe DU mener jeg kan gjøre skriv det inn som en kommentar under et av innleggene:) PF Takk

onsdag 2. februar 2011

Litt forvirret

Forrige uke gikk det ikke så bra..... men denne uken gikk det over all forventning og jeg nådde målet mitt på -12kg i løpet av januar.
Det som er mest pes med og slanke seg og samtidig endre totale spisevaner, det er at jeg hele tiden må tenke på ha jeg får inn... ikke nok vann og lepper tørker inn... ikke nok karbohydrater(det er faktisk mulig) og musklene tar ikke så godt på trening... ikke nok proteiner, og musklene restituerer seg ikke fort nok.... ikke nok fett, null energi.
På mandag klarte jeg alle sammen... generelt sett ikke nok av noe :) rettelse.. mulig jeg fikk i meg nok proteiner...
Nå blir neste mål... Syningrennet... jeg meldte meg på i siste liten, og setter nå mål av og veie godt under 100kg ved start, dvs 95,5 kg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar