Velkommen til min blogg

Jeg er en helt fersk blogger som gjerne vil gjøre bloggen min bedre. Er det noe DU mener jeg kan gjøre skriv det inn som en kommentar under et av innleggene:) PF Takk

fredag 25. mars 2011

Joda det er nedgang...

Da var det gått en stund til..
Status er nå 18kg ned

Nå gleder jeg meg til Syningsrennet. Formen kunne nesten ikke vært bedre.
Tok forresten sesongens første sykkeltur på landeveis raceren, gleder meg til været blir litt varmere og sykkel muskulaturen er mer innarbeidet.

1 kommentar:

  1. jeg er imponert - og absolutt sikker på at dette fikser du fint. Jeg har endelig fått med Einar på tur/trim/trening - og det er mye mere motiverende når vi er to om det. du har 13 kg igjen til sommeren - og jeg har igjen 5 .... (allikevel tror jeg du vinner ...)

    SvarSlett