Velkommen til min blogg

Jeg er en helt fersk blogger som gjerne vil gjøre bloggen min bedre. Er det noe DU mener jeg kan gjøre skriv det inn som en kommentar under et av innleggene:) PF Takk

tirsdag 3. mai 2011

treningsnarkoman

Hei igjen.... Nå er det en stund siden jeg har vært innpå her, det skyldes ikke plutselig oppgang i vekten, men heller en liten blogg motivasjons nedtur:)
Jeg går ikke så fort ned som tidligere, dette grunnet MYE trening og litt mer variert kosthold, jeg holder meg fortsatt til LCHF men er ikke så streng som i starten.
Status per i dag er 20 kg ned siden 1. januar, det vil nok ikke gå og nå målet mitt, så derfor justerer jeg det til 9. september (31 års fødselsdag) da skal jeg veie under 90kg.
Skiene er lagt på hylla for sommeren, syningrennet endte med en fin fin 35 plass eller noe sånt. Jeg var sinnsykt sliten etter rennet, men hentet meg fort inn igjen.
Nå er det sykkelen som står for tur, og den skal og er brukt hardt. Jeg prøver og tracke sykklingen og enkelte andre aktiviteter via www.endomondo.com så dersom det er noen som leser dette og ønsker enten å bli med på en tur eller bare følge mine aktiviteter så er det bare og sende friend recuest ;)
Målet er å klokke inn 15 mil i uka i sommer, foreløbig er det litt kjølig i lufta til de lange turene men når tempen stiger kommer nok milene med også :)

2 kommentarer:

  1. flott du ikke gir opp selv om du ser at du ikke når målet - men jobber på mot nye ... Husk å legge deg på en treningsmengde du kan leve med - ellers kan du fort gå lei - og slutte nesten helt å trene etter september

    SvarSlett
  2. jeg trener faktisk mindre enn jeg har lyst til, må gi musklene tid til restitusjon.
    Jeg er der at jeg gleder meg, kan nesten ikke vente, til neste sykkeltur :)

    SvarSlett