Velkommen til min blogg

Jeg er en helt fersk blogger som gjerne vil gjøre bloggen min bedre. Er det noe DU mener jeg kan gjøre skriv det inn som en kommentar under et av innleggene:) PF Takk

lørdag 1. januar 2011

Starten på en ny tid.

Hei alle sammen:)
I dag, 1. januar 2011, har jeg bestemt meg for og begynne et nytt og bedre liv på flere måter.
Først og fremst er det et nytt år, med nye muligheter til og gjøre alt som er gjort bedre. Både overfor meg selv og andre.
Men det største skrittet jeg tar i dette nye året er nok en aldri så liten "slankekur". Jeg har bestemt meg for og gå ned en god del i vekt for og forbedre livskvaliteten min noen hakk, for og forhindre eventuelle sykdommer, for og få bedre/mer energi i hverdagen. Jeg kommer til og bruke denne bloggen til blant annet og legge ut skjemaer for fremdriften/nedgangen min.
Denne kuren innebærer i all hovedsak 2 ting:

Diet: Jeg kommer til og gå inn for det folk kaller en lav carbo diett.

Trening: Jeg skal trene veldig mye.

For og skaffe med motivasjon til dette prosjektet, håper jeg dere som lese dette kan være med og hjelpe. Jeg mener ikke at dere skal gjøre noe fysisk for meg, men en liten kommentar eller lignende kan ofte varme :)
Dersom det skulle være en eller annen der ute som ønsker og slå følge i prosjektet, enten i diett eller trening, eller begge deler, er det bare og ta kontakt :)

Mitt utgangspunkt:    120,1 kg pr 1.januar 2011
Mitt mål:                  vekt < 90 kg pr 1. juni 2011
DVS:     ned mer enn 30,1 kg på 22 uker :)

Jeg skal så godt det lar seg gjøre legge ut og oppdatere skjemaer minst 1 gang i uken.

6 kommentarer:

  1. Veldig bra. Jeg gikk selv ned en 20kg for noen år siden. Fantastisk følelse. Stå på!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår, og et kjempebra nyttårsfortsett. Husk bare at det er lett å gå opp igjen når du slutter på lav karbo dietten. Sett av et halvt år til å gå ned - og et halvt år til å stabilisere deg der.
    DETTE KLARER DU!
    Lykke til!!!!

    SvarSlett
  3. Masse lykke Til:) dette gaar bra! Er det noen som kan klare det, er det du!

    SvarSlett
  4. Lykke til, da! Jeg heier på deg!
    2011 vil bli et bedre år enn det forrige!
    stå på!

    mvh. audun

    SvarSlett
  5. Lavkarbo er en særdeles hyggelig måte å gå ned i vekt på :) Lykke til!

    SvarSlett
  6. Takk for mange hyggelige kommentarer :)
    Resultatet til nå, den 07.01.11 er ned ca 5,5 kg :)
    Følg med på mine ukentlige oppdateringer om resultater :)

    SvarSlett